Generace, které vyrostly s trampolínami – mileniálové a generace alfa

Dalo by se říci, že žijeme v éře trampolín. Na jedné straně jsou to rodiče, kteří mají různé vzpomínky na skoky na trampolínach v dětství, na druhou stranu jsou to děti narozené po roce 2000, které si své skokové dobrodružství mohly užít ve stále populárnějších trampolínových parcích. Mluvíme o dvou generacích, které vyrostly v době technologického pokroku a digitalizace, mezi nimiž jsou trampolíny mimořádně populární.

Kdo jsou mileniálové?

Mileniálové jsou lidé narození v letech 1981 až 1996, kterým je v současné době mezi 20 a 40 lety. Charakteristicky se těšili vyšší úrovni hmotného blahobytu než jejich rodiče a měli také možnost používat moderní technologie, když vyrůstali. Také se liší od předchozích generací ve svých výdajových návycích. Jsou ochotni utratit více peněz za své děti, hračky, digitální a inteligentní zařízení, ale také prahnou  po dobrodružstvích, nových zážitcích a užívání si života.

Alfa generace – děti tisíciletí

Generace Alfa zahrnuje děti narozené v roce 2010 a později, takže jsou většinou dětmi tisíciletí. Narodili se v éře chytrých telefonů, sociálních sítí a dalších chytrých technologií, takže není divu, že většina z nich tyto technologie zvládla už ve svých 8 letech. Pro globální trh je důležité, že tato generace silně ovlivňuje nákupní zvyklosti celé jejich rodiny.

Výzkum ukazuje, že děti ve věku 9 let jsou momentálně největší věkovou skupinou. Zatímco vyrůstali, trampolínové parky zažívaly největší rozmach v historii, kdy se jejich počet každým rokem zdvojnásobil, což jim poskytovalo vynikající možnosti pro aktivní zábavu a pohyb.

Touhy a potřeby generace alfa a mileniálů také určují trend trampolínových parků

Podle některých údajů tráví zhruba 50% návštěvníků trampolínových parků v průměru 10 hodin denně online a také téměř tři hodiny denně sledováním televize nebo videí, posloucháním hudby, hraním počítačových her a využíváním sociálních sítí na svém chytrém telefonu. Vzhledem k jejich specifickým potřebám vizualizace a digitalizace již nejsou tyto parky dnes jen velkými komplexy s trampolínami, ale jsou skutečnými dobrodružnými parky, které nabízejí mnohem více. Nekonečné možnosti, které umožňují inovace a technologický pokrok, umožňují použití nejmodernější grafiky, světel a hudby, což je o to atraktivnější pro tuto mladou generaci.